Returer

Alla returer och reklamationer hanteras via Returwebb.skruvat.se.


På Returwebben registrerar du själv ditt returärende och får en returnummer för att returnera din vara. Du loggar in på returwebben med samma användarnamn och lösenord som du har på skruvat.se. Efter inloggning startar du enkelt ett returärende för att t ex skicka tillbaka en felaktig vara, utnyttja din ångerrätt, hantera en fraktskada eller en reklamation (garantiärende).

Vi rekommenderar att man går till sitt närmsta Schenker Privpakombud och köper deras tjänst "Kundretur" för 70 kronor (gäller ej bla däck och takboxar som måste returneras som företagspaket). Vill man använda någon annan tjänst eller transportör måste man tänka på att paketet ska levereras hela vägen fram till oss. Exempel på sådana tjänster är Schenker Parcel och Posten Företagspaket. Om ombudet inte vet vad en ”Privpak Kundretur” är så ring tillbaka till oss när du är hos ombudet så kan vi hjälpa ombudet så det blir rätt.


Efter att du har registrerat ditt returärende på Returwebben så returnerar du paketet till nedan adress:

Skruvat.se
Fågelviksvägen 9B, port 4-5
S-145 53 Norsborg

Paket utan giltigt returnummer behandlas ej.


Har du fler frågor?
Här hittar du mer information om vår returhantering